یه وقتایی شرکت تو یه جلسه مداحی و مناجات، بی‌نهایت مایه آرامشه.

وقتایی که پری از حس پشیمونی و توبه، از حس اتلاف اوقات باارزش عمر، از حس گناه، حس حزن و غم کنج دلت برا بهترین آدما، یه همچین وقتایی شرکت تو یه جلسه مناجات شبانه، یه جلسه دعا و مرثیه اهل بیت، قشنگ‌ترین کار ممکنه و آدمو سرشار می‌کنه از معنویت، شعور و امید به اصلاح زندگی، حس تعلق به خدا و...

تو بین مداحان موجود، از وقتی حاج مهدی سلحشور رو شناختم، به نظرم واقعا بهترین مداحه. از حیث شعور و بعد شور، به نظرم کسی به پای او نمی‌رسه. جلساتش سرشاره از ولایت‌مداری، پیوند با شهدا، شعوربخشی، تطابق با اوضاع جامعه و اوضاع سیاسی جهان اسلام. احساس می‌کنی شهدا تو جلسش حضور دارن و این همرزمشون داره باهاشون نجوا می‌کنه، حس اطاعت از ولایت رو به مخاطبش به شدت انتقال می‌ده، دقیقا مطابق اوضاع سیاسی روز جامعست و همیشه برای مناسبت‌های روز از قشنگ‌ترین شعرها و شعرا استفاده می‌کنه و البته سبکش هم، واقعا حماسیه و آدمو سرشار می‌کنه از روحیه سلحشوری.

 

_____________________

سلحشور

غیر از سایت هیأت فاطمیون، که مداح ویژش، حاج مهدی سلحشوره، این لینک هم خیلی تو این زمینه دل می‌بره:http://mahdisalahshoor.blogfa.com/post/242/دانلود-ادعیه-بانوای-حاج-مهدی-سلحشور(البته این صفحه اصلی نیست و صفحه دعاهای با نوای حاج مهدی سلحشوره)